Monday, June 29, 2009

pissssss off.....

its been 1 month i've go thru wif lot of xperience at my office...
some r great and some very sucks!
i know la im working here as a intern..
they can ask me 2 do any work as they want
BUT,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
when want ask me to do work,
say politely la
x pyh suh aku cm kuli batak plak
aku x de hal langsg klu suh aku,ckp elok2 coz aku tau position aku skunk
as intern,aku kn blaja buat sm keje kt opis nih
jangan la plak main jerit2 jew..

lg 1 yg wt aku bengang,da la mntak tlg aku jg reception last friday...
tetiber de plak amoi hr nih dtg serbu aku ms pagi monday 2...

amoi: hani,why ms u jg reception, u x anta brg i?i letak brg 2 since thursday lg tau.now client still
x dpt brg 2...
aku: (motip amoi ni serang aku tetiber??)...i x tau..i just dpt 2 notes jew yg inform brg yg kene
hantar n sape person yg akan amik brg dat day...
amoi: x kn u x tau.bdk reception 2 ckp die da bgtau u kene hantar brg i mase friday 2
aku: (da mule hangin..fitnah nih...)...mn ader!!!!die just leave me wif 2 notes!!(sore aku da naek
tande menegakkn kebenaran)...i x tau ape2 psl ur barang...d reception girl didnt tell me
anything bout ur stuff..
amoi:(dengan muke da cuak+serbe slh)..owh..she didint tell u r...its ok la...

boley????tros blah n bejalan sambil membebel sensorang...huhuhuhu

masuk nih da 2x amoi sorg nih crk pasal ngn aku..jangan pasnih,die crk psl lg ngn aku,harus aku maki die kaw2...da lew org HR..langsung x reti nk ckp elok2..da la aku ngah hangin elaun aku x dpt2 lg nih...hahahaha...
hmm,lg sakit ati aku skunk..so nk g sejukkn hati..
mcm da lm x mkn ice-crem..nk g bl la..
chow!

No comments:

Post a Comment