Monday, July 13, 2009

wekend...

last saturday,my family buat knduri tahlil n doa selamat..
so all my entire family from my both parent side was attend..
sangat meriah coz aku da lm x jmp my relative..
yg klakanyew auntie2 n uncle2 aku sm dok kate da mcm pra wedding da..
hahahaha
aku tau masing2 dok perli aku la 2..
sowi erk...
dgn slumber aku kuar statement.."slagi sayer lom kumpul harte sendiri..
no majlis2 seumpama 2 dlm ms terdekat nih yek.."
hahahaha...
sangat meriah juadah2 yg my mom msk..
includung kuih2 yg org bwk...
tapi yg menyampahnyew..aku x dpt menikmati sepenuhnyew coz selseme aku lom elok g
so sm mkanan yg aku mkn,x dork rase..
hampeh jew....rugi aku x pt mkn byk2..
ahad petang 2 aku 4low skali my aunt blk kl..
sian family aku kn kemas2..
naseb baik la da byk bnd da clear coz aunt2 aku rajin2..
oleh kerane aku x puas mkn masakkan my mom ari2..
aku rs nk blk wekend nih n suh my mom msk sdp2..
hahahaha
really miss her cook damn much...
next 2 weeks plak de knduri kt kampung aku kt Perak..
hmm,my late grandmom dl orang jawa..
so my dad de darah jawa..
my aunt gtau die nk wt 'nasik ambang'...
traditional dishes..
so pade sape2 yg x tau cn nasik ambang 2..
wait till the next post..
aku akn postkn pic2 nasik ambang 2...
p/s:kompiden jew nk post 'nasik ambang' 2 walaupon x sure g nk blk kmpung or x...hahahahaha

No comments:

Post a Comment