Monday, August 3, 2009

cold!!!!

aku ngh mengadap pc kt opis nih sampil menyedut ABC yg sgt sejokkkk...
org kt opis nih sume selubung coz air-cond arini ditahap sejuk melampau..
tapi aku maintain jew mkn ABC nih..
hahahahaha
dis week aku agak ting tong akibat dr memikirkan report aku yg still x dew kesudahan episodnyew..
huhuhuhuhu..
da smpai tahap msk mmpi da dok pikir..
tadi aku da call supervisor aku.
tanye btol2 cane die nk bentuk rupe report aku 2
baik aku tny coz pointer aku sem nih terletak dlm gengagamn die..huhuhuhu
so die kt nk bnd yg simple n yg paling penting,aku paham pe yg aku buat 2
aku wt pengakuan jujur ikhlas yg aku mmg x dew xperience buat projk paper segale nih
bdk2 kos laen sm de projk paper ms last sem
so sng sikit dorg nk buat n ade idea..
yg kos aku nih..sm dok tekial2 nk buat..hampeh jew..
presentation aku nanti 14hb bersamaan jumaat mgu depan..
nebes die toksah la tny..
so dis week jugak aku kene inform supervisor aku ape yg aku buat
wish me luck supaye angan2 n impian tok dpt pointer yg chantek menjadi kenyataan..amin..

No comments:

Post a Comment