Monday, November 9, 2009

Alumni09...

at last...aku skunk da bergelar alumni unisel 2009...
bermakne aku bukan lg pemegang kad pelajar unisel..
da x valid lg tok kegunaan mendapatkn discount kt mane2..hahahaha




1st Nov 2009..
hari yg paling aku tunggu selame 3 taun bertungkus lumus tok dptkn 'sehelai' ijazah..(scroll skunk da x gulung2 k)...
selame 3 taun aku da blaja n menempuh mcm2 dugaan yg alhamdulillah aku berjaye lalui..
aku bersyukur sgt pada yg ATAS,parents aku n xpecially to my peeps yg sentiase ade ms aku susah n tolong aku tok survive slame 3 taun nih..



ms konvo sgt best coz aku dpt jumpe ngn member2 ms study ..
da lm x kumpul2 rmi2 mgm my peeps..xpecially fizan yg dok jauh kt miri 2..
tp sedey coz 1 of our member x dpt konvo sm...(to intan,time ko konvo nti we ols sure dtg ok..jgn sedey2 tau..sayang ko!)
ntah bl lg la dpt kumpul rmi2 mcm nih..
msg2 da bz keje..hmm,pape pown make sure jgn lost contact ok..









Adik2 aku yg convo belah petang...aku konvo time pg..kuar dewan jew panas tahap mendidih..so x dew amik pic byk sgt...
nti aku akn update pic2 konvo aku dgn jubah segale..
ngh proses mgedit pic2 itew..hahahaha

No comments:

Post a Comment