Monday, April 27, 2009

keje giler......

aku blk2 dr exam ptg td,
tgk kwsn kejiranan aku penoh asap..
jiran2 sume dok kuar dari umh msg2 tmasuk housemate2 aku...
rope2nyew...jbtn kesihatan ngh FOGING!!!
abis dalam2 umh segale dorg nk sembur asap 2
padan moke nyamok2 sekelian
sp suh korg bawak pnyakit kn...
so aku n housemate2 lepak2 dlm kete coz nk lari dr asap laha 2..
bile da rede,we ols pon msk la dlm umh...
MASYALLAH!!!!!!!
1 umh melekit u ols!!!!
geli geleman aku nk pijak lantai..
bau pown azab giler...(smpi skunk kol 2.00 am still de bau asap 2 lg k)

so aku n housemate2 plan nk g diner kt lua coz x dew selere nk mkn kt umh dengan bau yg membantutkan selere...
2nite we ols g diner kt Mali Bunga raya kt danau kote...
gigih u ols just bcoz bdk2 nih teringin nk mkn char kuew teow....
aku pown arini melantak abis coz 1 ari suntuk blom mkn lg...
pas cuci2 mate kt tmpt mkn 2, we ols rayau2 around KL smbl coci mate..
hampe coz x rmi sgt jejants can do mlm nih tok ditatap..
then we ols tros decide blk umh jew coz msg2 cm bowsan plus x dork idea nk g mn n buat ape..

ngah otw blk 2, dtg plak idea giler aku...
suh wanie bkak sliding bumbung kete die..
so aku n bdk2 nih bdiri n feeling2 ratu melambai ke arah org ramai
ade plak yg feeling2 titanic gak...
then...ms nk smpi kt umh,
aku nk bediri blk tok jerit kt org2 kedai mkn dkt umh aku 2
tetiber.........
GGGEEEEBBBUUUUKKK!!!!!!...jeng3....

AKU JATOH DR SIT DEPAN KE SIT BLAKANG DGN KAKI MENCANAK KE BUMBUNG KETE!!!!!!

nsb baik aksi aku 2 x mndatangkn kecederaan pada diri ku mahupon orang2 yg di hempap oleh aku...
ia berkat dr sedikit penurunan berat badan ketike exam week
hahahahahaha
lawak giler coz we ols sume gelak smpai nk pecah pewot nih...
jatoh yg paling vouge penah aku alami coz de 'pelampung' yg standby...(thanx 2 nadia n jee..korg memang pelampung yg empuk)
hahahaha

mmg best kuar mlm nih coz dpt release tension we ols ms exam nih....
so hope mood study kembali bekobar2 4 my last paper..
go gurl!!!!

No comments:

Post a Comment