Monday, May 25, 2009

Oh unisel yg dirindui.......

arini x dew ct best nak story
just esok aku akn menjejakkan kaki kembali ke unisel...
motip aku jejak kaki lg ke sana?????
bkn aku kene xtend la...
just na setle urusan jual beli tan....eh2 silap...
nak setle sal borang practikal n bayar yuran pendaftaran n utang....

aku dikehendakki setle half of my debt 2 register for my practikal..
cilake sungguh unisel nih..(oopppsss!takasar plak bahase..marah nih!)
dr start aku masuk 3 taun dl,isu duit x abis2
asik2 nk kikis duit student
dorang igt parent2 ni sm keje kt kilang duit kew???
harus nanti org yg jg counter bayar sok kene carot ngn aku
huhuhuh..x pasal2 dorg yg kene kn...

so kepade readers2 yg rs2 plan nk study kt unisel 2
cepat2 la deletekn hasrat murni 2 coz prestasi unisel yg makin mengecewakan....
eh..x baek la kn nak membantutkan hasrat murni org nk study..
ok2 kite tka nasihat....
pade sape2 yg plan nk study kt unisel 2,mari lah beramai2 memeriahkan suasana yg x berape meriah 2 n harap2 enjoy study kt sana...

p/s: pada bdk2 lame unisel yg nk crk umh sewe..AMARAN!!!!..jgn sewe umah no 221 jln baru pekan btg bejuntai...nanti deposit korang x dikembalikan kerana tuan umh(apek tue) sangat keji kerane banyak tipu helah n sangat kedekut smpai haji bakhil pown tabik kt die...

No comments:

Post a Comment