Sunday, May 10, 2009

panas!!!!!

Ayoyo....
cuaca skrg nih sanagt2lah panas yg amat...
br 10 second mandi da bepeluh blk..
sanagat terok skrg effect dr global warming
tp aku rs makin panas plak sejak earth hour day 2 ...hiks2

so skunk sm org kene aware ngn kegiatan2 seharian bagi mengurangkn suhu yg makin panas nih
ngah panas2 nih sure lew org dok pasanag air cond sgale kn
sm corok kt umh abis dok pasang air cond
smpai de yg sanggup dok dlm kete jew coz nk air cond
penggunaan air cond gak membantu penipisan ozon n secare langsung membantu bagi peningkatan suhu
so kurang2kan lah pengunaan air cond..
rajin2 lew korg kipas diri sendiri..(klu nk lg sejuk,pki kipas satay 2)..huhuhu

lg 1 bende yg aku sngt2 x suke..
pembakaran terbuke..
bengong sungguh aku tgk org rmi still denngan sewonoknyew bakar sampah time pns2 nih
pastu bleh plak merungut sane sini dok kate panas segale kn
dengan asap segale buat org sesak nafas,
baju aku dok sidai 2 bau asap..ssh aku pakai downy tau nk ksk wangi baju2 aku 2....
hampeh jew bl pki org dok kate aku bau asap..kene lah dok sembur perfume byk2..

banyak lg sebenarnyew kegiatan2 yg bleh effect global warming nih
org ramai harus bkak mate skunk coz bnd nih sm bleh effect keselamatn bumi kite nih
agaknyew dorg sm x tau lg bencana ape yg bakal kite hadapi if keadaan cmni berterusan...(mls nk type..korg google sndiri k pe effect die)
so lets take an action 2 save our earth....
chow!!

No comments:

Post a Comment